Avatar 3D

Helgen började i fredags med ett par öl och en Fish and Chips innan Avatar 3D på Rigoletto med några av mina jobbkollegor. Det var längesedan jag hade en sådan filmupplevelse. Filmen med story var helt magisk och vacker och jag kan inte sluta att berömma den. Djur, varelser och skepp var väldigt vackra och väldesignade. 3D gjorde att man verkligen var inne i filmen. Om ni inte sett den än gör det för guds skull. Vill ni ha sällskap hör av er. Jag kan tänka mig att se om den. 5/5 möjliga.







Lördagen gjorde vi en turne runt ett gäng badrumsfirmor för att kolla ut golv, kakel och vitvaror till vår stundande badrumsrenovering. Lördagsmys och melodifestivelen samt Sommaren med Göran som film.

Söndag åkte jag upp till en sjö i Roslagen för att gasa på sjöisen med min Chevrolet Caprice. När jag insåg att det var kraftiga snövallar och tom rallybilarna körde fast lät jag bli att köra själv. Men jag åkte med min kompis Mr X.



På eftermiddag och kväll var det fix i garaget samt i Sagas rum.

Kommentarer
Postat av: maria

Ni verkar oxo ha renoveringstider!



Trist att du inte ringde i Torsdags!!



Vad ska ni göra med badrummet?

Bygga ut eller?

Kram Maria

2010-02-08 @ 07:29:08
Postat av: Saga

Skärpning på uppdateringen pappa!!

2010-03-22 @ 15:55:07
URL: http://livligs.blogg.se/
Postat av: maria

Ä men kom igen nu??

Vart är du brorsan?

Love M

2010-03-27 @ 20:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0