Full fart framåt

Börjar denna blogg med förra helgen då jag och Tuva rådde om varandra. Sussi var i Tallinn och Saga var hemma hos kompisar.

På fredagen åkte vi först till Tuvas simskola och sedan på vägen hem stannade vi till och köpte med oss för att kunna fixa biff med pommes frites och en god efterrätt. Sedan hade vi en jättemysig hemmakväll.

På lördagen fortsatte vi med att ta en bio. Vi såg Planet 51. Skitrolig och rekommenderas.

Sedan en slapparsöndag. En kanonhelg.

Dagen idag torsdag började med ett kundbesök i Gamla Stan. Sedan lunch i Solna Centrum på klassikern Taco Bar. En Gringo grande special fick det bli.

Sedan till vårt nya kontor i Bromma där jag jobbade vidare med diverse case. Vid 17 beställdes det pizzor innan vi jobbade sent med att få iordning på kontoret. Montering av möbler och uppackning av flyttkartonger bla. Kontoret blir grymt snyggt!

Imorgon kundbesök och på kvällen är vi några på jobbet som skall se Avatar 3D. Ser fram mot det. Sedan blir det nog några pilsner på stan.

Nedan några bilder som jag tog i helgen när jag tog en promenad med Tuva
















'




Kommentarer
Postat av: maria

Mysiga bilder!



Krama Fam

2010-02-05 @ 09:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0