Kanonhelg

Helgen började på Ballbreakers i fredags. Vi var där med jobbet på kick off i på dagen men vid 17 tiden så körde vi igång en tre kamp med golf, skytte och bowling, samt pilsner till det. Kan verkligen rekommendera Ballbreakers, kanonställe. Fins på Gärdet och Kungsholmen ( www.ballbreakers.se ) . Efter middagen på kvällen så fortsatte vi leken med att köra på den stora bilbanan och sedan köra simulatorracing i LAN. Skit kul. Efter det drog några av oss vidare på en pub på Kungsholmen. Sedan jag tog en Taxi från helvetet till min nattbuss.

Lördagen var det lite plock hemma och lite grovsopor på dan innan vi åkte hem till Marie och Patric och mötte upp familjen Wikström. Som vanligt en kanonkväll även fast jag var chaufför. God middag, kul musikfrågesport och Singstar. Och sällskapet såklart.

Idag en lätt sovmorgon innan Saga och Susanne åkte upp och red Hicke. Jag och Tuva gick på bio och såg Planet 51. Den filmen var superrolig och jag rekommenderar den varmt. Sedan en sushi innan vi åkte hem och gjorde kväll.


Kommentarer
Postat av: maria

Vilken mysig helg du verkar haft!!

kanon

Kram syrran.....

2010-01-24 @ 22:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0