Skidtur på isen

Vi är inne i operation vända dygnet efter att varit lediga över en vecka. Men det är hopplöst. Att lägga sig 1 och gå upp 12.00 verkar vara vår melodi. Idag drog vi iväg på en skidutflyckt på isen nedanför oss som har fryst i år. Det händer inte så ofta. Efter det lite fix hemma samt skjuts av Tuva till Skarpö via färja för ett barnkalas.

Sedan Robinson och filmen Yesman med Jim Carrey. Lite bilder från dagen nedan.



Våra bojar i solnedgången




Jag och Tuva



Jag och min bättre hälft

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilka härliga vinterbilder.

Det är ju kallt här hemma också men kanske ändå lite bättre än där ni var,

(verkar ha varit horribelt!) men finfina bilder därifrån också.

Krams på er.

2010-01-10 @ 10:18:24
Postat av: maria

Gu va mysigt det ser ut

Jag snor bilden av er och lägger på min bloggish

Love M

Yes man är helt galen.......

2010-01-10 @ 10:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0